duminică, 13 septembrie 2009

Ingeri si demoni



Sentimentele mi sunt ingerii si demonii ce creaza in mine si in afara mea propriul meu rai si propriul meu iad.Ingerii s au nascut odata cu mine.
Demonii s au nascut in momentul in care mi am dat seama ca exist.



O fiinta este ceva angelic. Fiinta suna atat de frumos. Fiinta. Angelic. Pentru ea cele doua cuvinte erau sinonime. Pentru ea nu exista fiinte angelice. Exista fiinte. Exista ingeri.
Veneau si i spuneau, dar nu vroia sa creada si nu va crede niciodata ca nu toate vietuitoarele sunt fiinte si ca nu toti oamenii au in ei ingeri .
Pentru ea nu exista ingeri rai si ingeri buni, exista ingeri.

Exista momente pentru tacere si exista momente in care iti cer scuze.
Exista un timp al tacerii si exista un timp pentru scuze.
Intr o viata in care cauti frumusetea si bunatatea in tot, scuzele nu si mai au rostul. Pentru fiintele empatice, tacerea este suficienta.


Cine nu lasa ingerii din oameni sa vorbeasca? De cine sunt speriati ingerii incat stau ascunsi in ei nearatandu si fata? De demoni? Ce sunt demonii?
Demonii sunt frica. Nu frica de fiinte nevazute, nu frica de intuneric ci frica de noi insine. Demonii nu sunt entitati demonii sunt sentimente cu care nu ne nastem pe care le primim de la altii si pe care le cultivam noi, credem ca interesul nostru dar, nu. Prin urmare nu putem alatura ingerilor demonii.
Dar daca sentimentele sunt entitati ce ne dicteaza, daca asa este si noi incepem sa ne dam seama, am putea vorbii cu ele si atunci, le am categorisii in ingeri si demoni.

Ingerii exista dintotdeauna odata cu existenta noastra iar demonii se nasc imediat dupa ce ajungem sa ne dam seama ca existam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu